arrow_drop_up arrow_drop_down

Kom jij ons Team versterken?

Kom jij ons Team versterken?

Coördinator Service en Logistiek 

Ben jij op zoek naar een dynamische functie in een technische omgeving waarin organisatie, planning en communicatie met klanten centraal staan? Heb je gevoel voor techniek, houd je goed overzicht en ben je klantgericht? Dan zijn wij op zoek naar jou!


Bedrijfsprofiel

Partnertec BV is marktleider in de Benelux op het gebied van  het leveren en installeren van apparatuur en complete procesoplossingen voor het vervaardigen van hoogwaardige printplaten. Via exclusieve partnerships levert Partnertec geavanceerde technologieën op het gebied van stencils, screen printing, soldering, pick & place, coating en cleaning. Partnertec voorziet klanten bovendien van hoogwaardige consumables en biedt service en onderhoud om de machines optimaal te laten presteren.


Functieprofiel

Als coördinator service en logistiek ben je de centrale schakel tussen onze klanten, het serviceteam en het salesteam. Je organiseert en plant alle servicewerkzaamheden voor het installeren, onderhouden en repareren van onze machines bij klanten en zorgt dat de benodigde materialen op tijd binnen zijn. Dankzij jou kunnen onze servicemensen efficiënt en prettig werken. Je adviseert en beantwoordt (technische) vragen van klanten en zorgt dat problemen of storingen snel en adequaat worden opgelost. Met jouw commerciële drive zorg je voor groei van het aantal servicecontracten en draag je bij aan maximale klanttevredenheid. Met  optimaal voorraadbeheer zorg je ervoor dat we niet misgrijpen op consumables en je handelt bestellingen zorgvuldig af.


Je kerntaken zijn:

►  Het in behandeling nemen van service aanvragen en zorg dragen voor de uitvoering van onderhoudscontracten

►  Het inplannen van de servicemedewerkers en het informeren van de servicemedewerkers over de planning en de uit te voeren werkzaamheden

►   Het mede verbeteren van onderhoudschecklists en protocollen

►   Onderhouden van goede relaties met klanten en het checken van klanttevredenheid

►   Het raadplegen van leveranciers bij technische probleemoplossing en het efficiënt inrichten van processen

►   Het up to date houden van de service contract administratie en het opstellen van nieuwe contracten

►   Het opbouwen en onderhouden van een database van de installed base en onderhoudshistorie bij klanten

►   Optimaal voorraadbeheer en tijdig leveren van consumables

 

Jouw profiel

►   Je hebt MBO+ werk- en denkniveau, technische richting

►   Je hebt bij voorkeur ervaring in een servicegerichte organisatie 

►   Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, Duits is een pré

►   Je bent accuraat en werkt gestructureerd

►   Je bent communicatief vaardig en hebt een klantgerichte instelling

►   Je bent flexibel en een echte teamplayer

  

Wij bieden jou

►   Een zeer zelfstandige functie met volop ruimte voor persoonlijke ontwikkeling

►   Een marktconform salaris en, bij een vaste aanstelling, een bonusregeling op basis van persoonlijke prestaties

►   Een centrale rol in een klein energiek team bij een toonaangevend bedrijf in de Surface-mount technology 

 

Informatie en interesse

Solliciteer hier direct!

Ben jij die ambitieuze dynamische collega die ons team kan versterken? Wij komen graag in contact met je!

Reageer nu en stuur je cv en motivatie naar mlaken@partnertec.nl. Heb je nog vragen? Bekijk onze website www.partnertec.nl of bel met de heer van der Laken, Algemeen Directeur
via  +31 (0) 499 577 860.

Partnertec B.V. use cookies